marți, 3 aprilie 2018

Playing old :)))

Am fost vineri la Sports Bar la concursul saptamanal.A fost multa lume, brigada "banditilor" IDM, baietii de la Pitesti,Tarif si o vizita neasteptata a fratelui Ronaldo din Spania aka Nelu Boaca. 4 grupe de 6 si de 7, primul la 4 ... incredibil de greu si de lung. Am castigat grupa si am avut o atitudine chiar foarte ZEN. Am avut si de multe ori noroc dar am fost multumit. In sferturi deja era foarte tarziu si am fost un mic dezastru. Oponentul meu foarte tanar si foarte bun a facut 4-1 fara prea multe resentimente :) Eram frustrat ca am ratat foarte mult, si nici nu puteam sa controlez bratul. Dar copilu a ratat am  facut 4-2, apoi 4-3, a ratat . Cu bulan am ajuns la 4-4 si pentru ca intram in bani la victorie  si nu mai eram in stare sa fac o masa am incercat-o la 3 faulturi. Am castigat urat dar ca sa ducem bani acasa la nevasta sa nu luam nana :))) 


In semifinala am dat de domnul Ronaldo care a facut un turneu foarte bun, l-a batut si pe Mario. Am incercat sa il prin la prima masa cu niste safeuri foarte bune dar diavolul le-a gasit pe toate :) Am luat primul joc si am ratat sa fac 2-0 dupa care am stat si m-am uitat pana la 1-3. Joc frumos legat , prins masa, executat ... la FICAT cum ar spune porcul de la antefrig. Am avut noroc sa mai rateze si am ajuns la 3-3 dar de aici s-a stins lumina. Desi am mai avut sanse am facut cele mai grave ratari. Incerci sa aplici tot ce stii si dai la juma de metru de buzunar. A castigat meritat oricum dar pe mine ma intereseaza jocul meu. Oricat de obosit ai fi sa faci greseli din astea ...  Ma uit la ceas si era 4 ... dimineata. Dough trecuse ora de culcare de mult ... plecat la 8 de acasa vineri dimineata ce sa mai. Celalalt finalist a fost Tarif la fel un jucator foarte bun.
Este o experienta interesanta cand pici jos de oboseala sa joci. Fiecare bila este o mica victorie, fiecare decizie buna la fel. Un test bun pana la urma. Mesele sunt super ok, lumini noi, postav Simonis, bile Aramith ...

In weekend s-a intamplat si Interpool Open in Suedia. Streamurile si organizarea meselor mi-au adus aminte de concursurile din Sereno pe la inceputuri. Inghesuit,  dar intens. Joshua a lu Filler, acest robo pe ness al biliardului mondial a castigat tot si invitational si turneu, populat in special de suedezi si doar cateva vedete ca Appleton, Immonen si Chamat. Dupa cum a spus si darren pe facebook, "this guy is a freak"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu