sâmbătă, 7 aprilie 2018

Gandeste la scara mare

Am fost miercuri la Idm Amator dupa o zi incarcata
la servici am ajuns in extremis ... aveam si o mare durere de spate dar am mai usurat tacul si vroiam sa vad cum merge :) M-am hotărât sa joc repede pe atac si cat mai multe bile frumoase ... big shots cum ar zice americanii. Nu aveam mari șanse oricum. Si primul joc a fost parca asa cum previzionam ... am atacat am ratat si am fost pedepsit. Dar de la 2-4 meciul s-a intors si pe ratarile adversarului am castigat in decisiv :) Am jucat apoi degajat cu Tarif pentru locurile 1 si 2 deja calificat. Din fericire treaba a mers din ce in ce mai bine, m-am distrat ca niciodata la masa si mi-a iesit. Am dat cateva specialitati... mi-a placut. Parca atunci cand vroiam sa joc mai strans mai exact ratam. Am ajuns pana in finala ! Acolo Adi Cocolin a fost mai bun. Am avut o sansa sa intorc meciul dar dupa o masa frumoasa am ratat un 9 simplu. M-am distrat, toate meciurile au fost frumoase cu exceptia unui episod de proat gust. Trebuie sa invatam sa fim mai buni si sa invatam sa pierdem. Prea vad multi jucatori care sufera de infrangeri dar nu isi analizeaza jocul lor cu realism si barbatie.
Sa revenim... sunt perioade cand jocul intra  in impas ... parca nu mai merge nimic. Nu ar fi o idee rea sa incercam sa mai si riscam, sa fortam jocul cu bile indraznete sa iesim din tiparul procentajului. Sa nu ne mai cramponam de niste victorii efemere fara relevanta. E posibil asta sa ne elibereze si chiar sa ne mai dea o viteza in plus.
Gandeste mare sa nu ramai mic ... un motto bun :)
De Pasti urez tuturor jucatorilor de biliard multa liniste si Sarbatori Fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu