vineri, 16 martie 2018

Updateuri

              Am fost luni la IDm Amator ... am jucat rau ... nici o sansa de swing ... nici cu bilele nici    :))))))))))))) Am jucat lent si prost. Deh seara :)
Am mai scos din greutate, am facut o proba ieri si merge mult mai bine. Cred ca butturile din gama asta sneaky Predator sunt asa usoare ca orice greutate le face prea pe spate. Cred ca tacurile cu revo trebuie sa fie mai pe fata echilibrate ca sa lase shaftul sa isi faca treaba decat sa il cabreze cu greutatea venita prea din spate. Oricum, am fost multumit !
Voi merge maine la Pro sa vedem cum merge. Sper sa joc repede si bine asa cum mi-am propus !
Mai e o saptamana pana la Mezz Bucharest Open  si avem 240 inscrisi  ! Wow !
Streamul va fi unul de inalta calitate, accesul liber pentru spectatori !

Andrei mi-a trimis progresele la tacul de spart , are deja pin si prima etapa de finish. Inca o noapte nedormita pentru el :)   Abia astept sa sparg cu Distrugatorul Vasile :)))  M-au intrebat mai multi despre ele ... cred ca mai sunt disponibile cateva tacuri din lotul de mai. Va mai dura ceva pana la urmatorul lot de diamondwood. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu