vineri, 24 noiembrie 2017

Revo shaft review

Este probabil cel mai așteptat review la un shaft revoluționar din punct de vedere al construcției. Nu m-am aruncat sa scriu din prima,am schimbat și vreo  3 pastile intre timp:) Peste vreo 50 de ani o sa se intrebe oamenii cum dracu am jucat cu shafturi din lemn LOL


Prima observație : pastila originala este foarte nașpa. Oribila chiar.
Construcția se bazează pe câteva straturi de carbon umplute cu o spuma. În capăt nu mai are ferula  ci un capac probabil tot din carbon,peste care vine pad mai gros. Partea proasta este ca pierzi garantia  dacă micșorezi grosimea acestui pădure la schimbarea pastilei.
Vestea buna este ca shaftul nu se îndoaie în timp. Oare nu s-o  rupe ?
As vrea sa am destui bani sa rup unul :))) Faptul ca e din carbon permite ca grosimea shaftului sa fie mai constanta vs lemn care trebuie facut mai conic pentru a nu se indoi.
Pana una alta ce îmi place este ca aluneca impecabil și nu am nevoie de mănușă. Îl șterg foarte rar.
Este cel mai puternic shaft pe care l-am avut, scoate niște chestii incredibile. Chiar am ingreunat tacul ca sa il mai strunesc putin. Are o deflectie foarte mica dar am avut probleme la început, mi se părea foarte ciudata. De fapt noi suntem obișnuiți sa compensam deflectia și diavolul asta trage drept. Trebuie sa înveți din nou efectul paralel ca sa se ducă drept,majoritatea jucătorilor lovim efectul în cros. Asta poate e cea mai dificila parte și în special la contraefect am avut si mai am probleme. Creierul e obișnuit cu anumite cutume... Feeling ul e peste celelalte shafturi de la Predator
Cea mai buna caracteristica a shaftului insa e CONSTANTA. Se duce la fel de fiecare data. Asta e foarte iimportan ca sa poti stapani viteza de executie versus rezultat.
Daca este cum zic ei sa te tina foarte mult fara sa se strice este la acest moment cel mai fiabil shaft.
Ma asteptam sa fie mai usor, dar al meu de 12.4 mm cantareste 3,75 oz deci si asta a fost gandita bine.
In concluzie cam cel mai bun shaft la ora asta. Singurele lucruri negative ar fi pretul si pastila cu care vine.

2 comentarii:

  1. Doamne Dumnezeule al biliardului si sfinte mucenic Mosconi,multumesc ca mi ati indeplinit dorinta si ati trimis gandul bun catre Iulian Dragne ca sa faca un review la shaftul REVO :) Am totusi cateva intrebari:

    1.Sunt diferente sesizabile intre cele doua REVO?
    2.Nu ai insistat pe capitolul feeling.Unii baieti pe az ziceau ca e la fel ca lemnul,feeling senzational ,etc.Exagerau si feelingul e doar peste Pradatoare cum ai spus tu sau chiar se poate gasi o anumita placere comparabila cu a lemnului?
    3.De vibrat vibreaza vreun pic?

    Multumim pentru primul review (sau sa i spunem revoview) in limba romana si sa uram tuturor cititorilor blogului multa prosperitate ca sa si l permita toti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))))))))))))))))) hi hi hi
      Sunt ceva diferente, nu foarte mari dupa parerea mea. Doar cel de 12.4 este mai flexibil si are o vibratie in plus.
      Vibreaza . feelingul se compara cu lemnul este placut dupa parerea mea.

      Ștergere