duminică, 15 octombrie 2017

Best of the East Oradea blestemul decisivului

Am plecat la Oradea în ciuda greutăților pe care le am, mai mult să ajut la
organizare cu Alecu si împreună cu Atd. Desi nu am mai jucat în ultimul timp aveam ceva speranțe să joc decent. Vineri drumul a fost extrem demlung, apoi am terminat competiția pe echipe mult după miezul nopții. Sâmbătă am fost praf nu am putut să mă adun. Am pierdut 7-6 la un junior bulgar incredibil meci. Trage bine pustiuk, a condus 2-0 am revenit 4-2 si am ratat 8 ... La 6-4 pentru el ratează si fac masa, apoi un break pe stilul repede inainte. La 6-6 face spargere ilegală și după câteva bile frumoase ma las masca la 6 ... L-am atins dar am lăsat și a înviat asta micu. Pe spate am pierdut tot cu un tânăr , 7-6 cu Antohi. Nu am fost în stare sa conduc jocul. Pe lângă oboseala am fost praf si mental. Este foarte greu să fii acolo prezent când faci biliard împotriva familiei. Bine că am ajuns la 6-6. Am fost dărâmat, ne-ar trebui un psiholog sa mearga cu noi la biliard :))) dar astăzi mi-am mai revenit si in competiția Second Chance am căzut cu un polonez. De la 2-0 pentru el am început sa fac si eu mese si s-a echilibrat joaca, relaxat si sigur. La 4-4 sparg nu intra nimic si se pune 1 cu 9 teava. Ce sa faci am pierdut în decisiv din nou :(
La turneul mare au fost 72 de jucători, din care s-au remarcat 2 poloneze , frumoase si jucătoare foarte bune. Din păcate au venit însoțite :)))
Când zici ca biliardul românesc se duce la vale, mai vin câte unii și fac rezultate frumoase. Am avut 19 români în primii 32 , 4 în primii 8 si 2 în semifinale. Nina Ionut aka Diavolul Tasmanian a fost senzația zilei după ce ieri a castigat la Ladanyi si Gandac, azi a castigat in sferturi un meci complicat cu Oliver Szolnoki. Si un 8ar incredibil la 6-5... Bravo ! Ceasornicul Ladanyi care a ajuns în semifinale  ... Mi-a plăcut și Olah Gabor care a castigat in decisiv la cehul Urban Peter. În sferturi l-a ținut în șah pe polonezul Kaplan jumătate de meci.
În semifinale Koniar si Kaplan au jucat perfect cu românii noștri și și-au asigurat locul în finala. Arbitru principal a fost Alecu care a jucat si un rol foarte important în organizare. Koniar a plecat ca din pușca dar la 6-3 a ratat o bila si s-a întors jocul. La 6-6 a ratat un 7 usor, iar TOMASZ Kaplan a castigat turneul. La concursul Premiere câștigător a fost Trif Alexandru, locul 2 Costea Iulian. Locurile 3-4 au fost asigurate de Berendea Nicolae si Iurie Betivu. Bravo tuturor pentru efort, clubul gazda Black & White, Levente Joseph , Atd Company, Alecu ...
Spor la bile prieteni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu