marți, 12 septembrie 2017

Despre biliard

Vara asta am fost destul de departe de biliard. Dacă nu ar fi fost prietenii de la Sports Bar si faptul ca e foarte aproape de casa, nici nu as mai fi ajuns la masa. Așa am mai jucat la o bere
un altfel de biliard, mai relaxat fără încrâncenare dar și fără o motivație deosebita. Spre deosebire de alti ani nu mai am acea foame de a câștiga. Nu prea mai am o imagine clară a loviturii si asta ma enervează teribil. O fi vârsta de vina ... Am mai făcut ceva jocuri frumoase la Sports Bar dar la cele 2 concursuri la Idm am fost praf, nu am găsit ritmul deloc. În afară de 2 victorii drăguțe la unul din favoriți, venite pe un fond mai mult decât favorabil, am tras de mine. De aia e foarte importantă motivația principala spre ce te duci, vrei să fii campion, sa te califici undeva, să ajungi la Eurotour ... Dacă nu le ai pe astea creierul nu poate fi focusat cum trebuie. E greu dar nu renunt, mai ales că întăririle din carbon sunt pe drum :) Sper sa îmi regăsesc plăcerea de a juca, mai ales  că am trecut cat de cat peste necazurile din familie. Sper sa am liniște și sa ma pot bucura de biliard in continuare. Am urmărit de la distanta ai ultima ediție de Black Sea Cup, peste 100 de jucători, bravo. Felicitări lui Babken pentru turneu si lui Alecu pentru eforturile la organizare. Am avut si rezultate care m-au bucurat, Ovidiu l-a scos pe expresul Chinahov venit din postura de câștigător al Eurotour ... Iar Descultu a prins semifinala. Super. În octombrie vor mai fi 2 turnee, amândouă în nord-vestul țării Best of The East si Timișoara Open.
Ne vedem la mese, sper sa ne bucuram cu toții de biliard

Un comentariu:

  1. Bun ca ai revenit,cu forte proprii :) Bravo si lui Descultu,a aratat ca e specalist pe maulul marii si ca anul trecut nu a fost o intamplare.Bine ca a reusit sa i descalte pe toti pana in semifinale.Asteptam si noi intaririle de carbon ca altfel nu putem avea primul review in limba romana la REVO.Mult succes!

    RăspundețiȘtergere