duminică, 21 mai 2017

Priza si lovitura

Am dost duminica trecuta la IDm Amator, sa mai fac si eu un concurs in oras :))) La incalzire am jucat cat de cat bine, dar in concurs am fost praf, nu am trecut nici macar de grupe. Nu a functionat lovitura deloc. Tot incercand sa ma concentrez am devenit din ce in ce mai crispat. Dupa turneu m-am antrenat singur si am incercat sa vad unde am gresit.  Nemaijucand de mult, m-am gandit mai mult la alte lucruri dar la o priza cat mai relaxata nu.  Inseamna ca o priza relaxata, unde muschii palmei nu nu se activeaza aproape deloc in miscarea de balans. Miscarea se face din antebrat si acceleratia din bila alba este foarte naturala. Cel putin o mare parte in ratarile mele sunt din cauza rigiditatii prizei si strang de tac, mai ales candd nu joc mult si nu mai sunt sigur de lovituri. M-am antrenat ieri o ora la Sports bar numai cu bile drepte lungi si retur, cu o priza cat mai relaxata si a mers  destul de bine . Intotdeauna ma ajuta acest tip de antrenament, iti reda increderea in lovitura ta, iti indreapta pozitia, si folosirea returului lucreaza si acceleratia in acelasi timp. Dupa ce treci de 100 de bile bagate, esti automat :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu