miercuri, 30 noiembrie 2016

Despre biliard si emotii

Am facut o mica intalnire sambata seara acasa cu ceva prieteni, printre care si Gabi Guresoaie ... A doua zi am plecat amandoi la concurs la IDM si am cazut chiar in primul tur :))))
Primul concurs dupa mult timp la IDM a avut succes, cu 44 de jucatori la start. S-a jucat cu primul la 8 pe fata si primul la 7 pe spate. In turul doi am jucat cu Toni Judet ... Cand m-am apucat eu era The One ... aveam un mare regret ca nu am apucat sa castig si eu o data cu el. Nu a fost un super meci cu care sa ma laud, am jucat ok,nu am avut emotii,  dar el a facut cateva cateva erori mari cand trebuia si am castigat :) Bine ca a revenit sa mai tai unul de pe lista ... mai ramane Babken. Apoi nu am mai reusit sa fac nimic, am pierdut urmatoarele 2 meciuri si am iesit din concurs. Una din zilele alea cand chiar nu am putut sa fac nimic, am bagat albe din toate pozitiile, ratat nouari ...
Pana la urma Ovidiu a reusit sa castige concursul, in finala cu babken, dupa ce sambata castigase la Tac in finala cu Mario ... Bravo lui. Locurile 3-4 Filip Oproiu si Braga. De remarcat prezenta lui Cosmin Pinta in primii 8 care s-a strecurat linistit, zambitor  trecand printre altii si de Nicolas, Son.
Am intrat intr-un con, am vorbit cu CEm sa imi faca un shaft mai gros, asta de 12.4 ma cam fura. Vedem cand e gata, intre timp actualul are deja un nou proprietar.
Ma gandesc si la REVo asta nou pare o mare smecherie. Avem deja unul in Romania o sa fac un review in curand ... Duminica la Amator la IDm probabil o sa joc cu ceva de imprumut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu