luni, 25 iulie 2016

Weekend la TAC

In timp ce mai marii europeni se kilareau in Anglia, cativa cati am mai ramas si noi am mers la BKO Pro. ramas fara organizatorul sef braga, dar fara sa se stie exact cine e director de turneu :)) Banuiesc ca e Mario dar  nu s-a anuntat exact. Subiectul zile cine e Pool mania, Fatza interoga oamenii pe acolo, noi facem misto unii de altii. A fost ok. Am cazut primul meci chiar cu Ciprian Voiculescu. Meciul a inceput strans, aveam niste incaltari groazanice si manat de precedesorii mei pe la turneele astea ;))) m-am descaltat. Si era tare misto :) Pai daca unii vin in maieu de ce sa nu ma descalt. Si chiar am zburdat de fericire spre victoria finala
Any way am incercat sa fiu calm, am condus chiar si cu 3-1, facut mese foarte grele, ratat 2 breakuri le ultimele bile ... usoare Primit 2 super margarete plus 9 din spart la ultma spargere. Si eu o margareta dar am pierdut 9-6. Pe spate am mai castigat cu prietenul Pinta si am pierdut sa intru in primii 8 cu colegul Manusa Ucigasa Ion Munteanu ... deja eram foarte nervos si cu toate problemele pe care le am in ultimul timp nu am putut sa castig.
Totusi strigatul de lupta a lui Auras de dimineata cu echipa Sereno a dainuit pana in semifinale, dupa ce a scos liderii echipei Tac Alicus si Mario, a capotat in semifinale la Ovidiu in mare forma.
Munteanu si Raul au fost si ei in primii 8. Braga a castigat din nou Pro

In GB tour Feijen a castigat pana la urma, dupa cantonamentul in filipine ... a revenit in finala de la 5-10 cu Sanchez Ruiz ... tare omul asta, il vad favorit la CM de Bila 9 ce incepe saptamana viitoare la Doha. Pana atunci miercuri va fi revansa la TAc vs Sereno ... mai multe amanunte maine ...

Un comentariu:

  1. Deci eu nu am inteles nimic din postarea asta.Who the fuck is Poolmania si care eproblema lui Cristea cu asta?Ce a facut Poolmania ala de a suparat fata de biliard?
    Vad ca incearcda sa dezvolte ceva pe acolo desi eu nu sunt de acord cu tipetele de la Mosconi,si asa e cocalareala la greu in sportul asta,daca il mai directionezi si mai si chiar o sa arate jalnic din exterior.Dupa ce ca are pentru nestiutori un renume de tot rahatul,o sa se puna si mot pe acest rahat.

    De ce nu dai numele ghertoiului care nu lasa lumea sa se descalte?I ai spus frumos ca te strang ghetele?Zi cu subiect si predicat cine e individul sa l spurcam metodic.

    RăspundețiȘtergere