luni, 4 aprilie 2016

BKO Pro

Am fost sambata la concurs dupa o saptamana extrem de grea, am fost racit rau. Nu aveam mari asteptari , dar am incercat sa am un moral bun si sa ma distrez. Chiar daca nu am fost in cea mai buna forma fizica, undeva la 50-60-% , am reusit sa castig nesperat primele 2 meciuri, dupa ce am fost condus cu 6-3 de domnul Pinta, jocul s-a intors si usuor osor , batraneste am revenit. Cu Calesu am condus 5-2 si 6-3, oarecum exagerat. Apoi, jihadul din Pipera a venit peste mine :))) 3 nouari extreme de grei  a reusit adversarul, plus mese terminate dupa ce s-a lasat singur in snooker. Mai ca imi doream sa nu se mai lase asa :))) La 8-7 pentru el am avut sansa la masa, am inchis iar la 8-8 Sandu a ratat 8 ... Epic. In primul meci de calificare cu mario am condus la inceput, am gresit o bila si in scurt timp Super mario a luat distannta mare. Am spart in schimb foarte bine, am mai facut si eu cateva mese, dar cand sa revin am gresit de trei ori la bila 8. Putea fi mai strans dar atat s-a putut. Pe spate am pierdut in decisive calificarea in sferturi ... Am inceput ezitant, am revenit de la 2-4 la 6-4 si la scorul asta cu 5 bile pe masa si free-ball nu am reusit sa inched. Se terminase benzina :) Am ratat si 9 greu la 6-5, si nu ca am ratat dar am abordat lovitura prost de tot.
Pe ansamblu mi-am atins obiectivul de a juca curajos, fara frica de erori, sa nu mai tin seama de rezultat. Mai putin ultimul meci unde oricat am incercat nu am reusit sa trec peste oboseala si cateva chestii care mi-au apasat pe butoane. In final vazand cum m-am gandit ca pot sa castig, mi-a afectat lovitura imediat, am inceput sa ma indoiesc de rezultatul loviturii si nu am mai reusit sa am o lovitura clara.
Castigul zilei pana la urma a fost spargerea, am gasit o spargere foarte buna, si am avut ceva breakuri, plus ceva mese super frumoase dupa spargere pe care le-am balmajit.
Pana la urma Mario a castigat in finala cu Sergiu. Chiar mi-a placut Mario a avut multe momente de super joc, cu o lovitura extreme de solida. Pe locul 3 au ramas Braga si Manolea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu