vineri, 22 aprilie 2016

Abordare și atitudine

Încerc în ultimul timp sa abordez mai lejer meciurile, sa tra
g cat mai cu curaj și sa prind ritm ca la antrenament. As fi avut nevoie de 5-6 ore pe săptămână de antrenament specific,  dar dacă nu e, încerc direct la concurs. Mai merg la echipă la Sereno dar nu ma antrenez singur. Acum o luna am jucat foarte bine pe automat, apoi a urmat o perioada în care nu am reușit sa mai fixez loviturile cum trebuie. Pe ansamblu însă merge mai bine,  aseară am fost la Amator la Tac și am jucat foarte bine, cel puțin primele 2 meciuri, primul a fost chiar impecabil cu super bile și tot ce trebuie. Apoi am câștigat cu Mănușă. În ultimul meci m-am relaxat crezând ca sunt calificat și am ieșit din mana, am pierdut la Gabi Sera pentru a constata apoi ca el, eu și mănușă suntem la egalitate perfecta, asa ca am mai făcut un tur primul la 2...  M-am calificat câștigând ambele meciuri. Am dat o super închidere de masa la 0-0 primul meci. Când am încredere sa joc din inima și pe automat merge super. Trebuie doar sa ridic valul de pe ochi...  În sferturi am câștigat ușor și venea semifinala cu prietenul Cătălin Iliescu. Am încercat sa fiu cat mai umflat și agresiv în primul joc am tras după 10 și l-am băgat. Una din situațiile în care simțeam exact ce se va întâmpla
.. Apoi am pierdut la 3 greșeli și totul s-a schimbat. M-am dezumflat și toate bilele au devenit grele. Am reușit sa întorc cumva la 4-4,  părea ca voi pierde iar la 3 greșeli dar alba a intrat cumva și aveam free Ball. Ufff.  Am ajuns cu alba în mana, combinație și rămânea super safe. Numai ca am dat ca o găină fricoasa și nu am făcut manta și am făcut fault. Combinație ușoară pentru el
 La  4-5 a ratat nesperat 1. Am atacat, dar de la ieșirea de la 2 la 3 am rămas lipit de 9 cu alba. Incredibil după un tur de masa, am vrut sa se ducă spre 9 ca sa rămân sigur la 9.  Și s-a lipit a draq cu superglue :))) Am atins eu 3 dar el a închis masa și a câștigat meritat. Mi-am reproșat greseala mentala și am rămas în scaun ceva minute. Apoi mi-am revenit, și am plecat ok acasă. Pana la urma am jucat mai bine ca la ultimul, nu am fumat, și am spart bine cu pastila On roz . Mănușă a dat la sapă cu victorii în decisiv la Mitrana și Cotescu,  pentru ca sa câștige finala în fața lui Iliescu :)
Întotdeauna când incorporezi lucruri noi în jocul tău jocul pe ansamblu scade... Pe moment. Simt ca am trecut de ce era mai rău și sunt pe creștere. Îmi pare rău că.nu pot merge weekendul asta la concursul de la Tac, se anunță foarte tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu