luni, 30 iunie 2014

Sereno Champions League

Am jucat sambata cu lentilele, ma simt bine si vad ok bilele. Am castigat lejer meciul cu Gabi Guresoaie, apoi am dat de Braga. Faptul ca nu m-am mai antrenat de la ultimul concurs m-a facut sa fiu prea lent si n-am simtit masa deloc. Am incercat un safe la primul joc, si am mai dat la 0-2. Am ramas la 10 cu alba pe manta si drept in buzunar. Am ratat, la 0-3 am bagat alba la 9, ce sa ii faci. M-am dus in cap ! Pe spate am dat de Dan Moraru, am facut 1-0 si dupa ce a ratat bila 10 mi-a ramas nu foarte usoara dar abordabila. Am ratat, si de aici el a jucat perfect iar eu m-am sinucis la cateva bile. N-am avut dorinta aia de a face perfect lucrurile, am fost prea relaxat si nu am intrat cum trebuie in lovitura. Sper ca de maine la Brasov dl Darren sa ma repuna pe sine :) 

Ovidiu a pierdut pe fata la Adi Buzamet si s-a calificat pe spate cu Dan Moraru ! La tragerea la sorti pt primii 16 Ovidiu a picat cu Babken, apoi cu Gandac, apoi cu Braga pentru a castiga inca un titlu in finala cu Mario ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu