sâmbătă, 17 mai 2014

La nationale


Nu aveam mari pretentii fara ochelari de joc, am sperat sa ajung aproape de primii 16. Am castigat primul meci cu Malaele greu, complicat, fragmentat si ceva noroc. Am dat la ghici si nu cred ca am simtit bine vreo bila. El a jucat totusi slab si am reusit sa trec. Am pierdut apoi la Manusa la fel nu am putut sa vad bine bilele. Dupa ce ma asez vad bila obiect dubla. Era sa fac 4-4 dar am ratat 9 
Pe spate am jucat meciul de calificare in primii 16 cu prietenul Ion gabriel si era clar ca el pleaca favorit. Am incercat sa ma concentrez si sa ma focusez chiar daca era clar ca nu sunt in forma. Si cred ca am facut cel mai bun meci de azi, am avut si ceva ghinion  Dupa ce l-am ratat m-am enervat numai de situatia in sine si am ajuns la 2-5. Gabi a gresit cand nu ma mai asteptam si m-a bagat in meci. Am facut 2 mese bune si cand sa fac 5-5 am ratat 9 usor. La 4-6 m-am apucat de o masa si am ramas din rau in mai rau, am dat 6 cu o manta si a intrat in alta parte, am ramas pe 7 taiat rau, am ramas cu alba pe buzunar de era sa intre. 
Am ratat 9 si am pierdut. Din nou, am facut ce am putut dar adversarul a meritat sa castige. Apoi Gabi l-a invins si pe Babken. De felicitat Victor Faur pentru calificarea in finala, Simion Ionut pentru jocul foarte bun si tinerii de la Snagov pentru curajul de a juca si la seniori. Bravo !


2 comentarii: